Nyt sitä sitte voi käyä youtubesta kahtomassa kun mä jäin letistä kiinni selloon.  Se on se mun uus (oikeesti 200v vanha) lainasello. Siis oikeesti kysseessä on meiän koulun nettisivuilla oleva mainospätkä kansanmussiikin opiskelusta, jossa meiän bändi soittaa aluks Even tekemää katrillia ja sitte karjalaista röntyskärenkutusta. Kuvattiin sitä ihan vaan harkkavaiheesta, kaikki vähä mokkailee välillä, niinku esim. Hipsu unohtaa laulaa ja mä soittelen välillä väärää ossaa. Tuo on se ensimmäinen, huonommin menny versio. Kuvattiin myös semmonen, jossa soitettaan enemmän oikein, mutta jostain syystä Pasi laitto just tuon nettiin. Siis löytyy youtubesta hakusanalla "kansanmuusikot" tai www.kpkonsa.fi sivun alalaiasta.

Kohta on loma, sitte pääsen vähä reissaamaan. Meen ainaki ´Kiuruveelle ja Kuopioon. Muuta en oo vielä suunnitellu, mutta saa ehottaa jos jollain on hyviä ideoita! Aattelin ottaa vaan yhen soittimen mukkaan, niin ei tuu ees kauheeta kuormaa. Perjantaina mun pittää tulla tänne takas, ku lauantaina on kahet harkat ja sunnuntaina keikka kalevalajuhlassa. Arvatenki ne halus kalevalajuhlaan kanteleensoittoo. No mikäpäs siinä, maksavat onneks siitäki työstä eikä tartte ees erikseen matkustaa paikalle.

Ainii, mun tän kuun budjetti mennee rutkasti miinukselle, ku käsityökauppa Katariinassa on lanka-ale, ja ollaan siellä Musun kans vuorotellen käyty ostamassa toinen toistaan ihanamman värisiä sukka-lapas-yms. lankoja. Rupesin jo tekemään itelleni sukkia, ja päätin tällä kertaa saaha kantapäänki valmiiks. Musu neuvoo, tai äiti, jos oon sillon just kisiksellä.

Muuten, jos tunnistit asuinpaikkakuntasi reissusuunnitelmistani, niin voi ottaa yhteyttä... jos en tajua kaikille soitella.