Näköjään kirjotan tänne aina Kisikseltä. Luonnollinen syy on varmaan se, kun täällä ollessa on aina aikaa möllöttää netissä. Tää viikonloppu oli erityisen kiva, kun alunperin mun piti olla koko lauantai Joensuussa, mutta sitte en ollukkaan, ku oli niin huono ajokeli. Niinpä näin sitte kavereita, olin kerräämässä yhteistä vastuuta ja kävin elokuvissa. Kiuruveellä. Tittididi tittitti tiiiiii!!! Oli vielä ihan oikeen elokuvateatterin tuntusta, ku oli nouseva katsomo ja isoniso skreeni. Siis siellä kulttuuritalossa. Tästä mun blogista tullee kohta vaan kiuruveen kulttuuritalon ylistysblogi. Mutta on se vaan niin hieno! Ja se kahvila on kans tosi hyvä, jos en oo sitä vielä muistanu mainita. Siellä on myös mun kavereita töissä, mutta ei siitä sen enempää.

Tännään sitte oltiin äitin kanssa kirkossa ja seuroissa. Oli tosi kivvaa, oli aluks perhekirkko jota oli rippikoululaiset totteuttamassa. Niitä jännitti kauheesti, mutta hyvin meni tekstinluvut yms. Seurat oli diakonia- ja lähetysseurat. Puhumassa lempparieläkeläiseni Eeva-Liisa ja kisiksen eks-lähetyspappi Eero. Sain alotella virret, vaikka oliki vielä ääni vähä toipumistilassa. Sitte tajusin, että se oliki hyvä juttu, ku saatto alottaa matalammalta, josta pysty ihan hyvin laulammaan. Ne oli vaan ne kirkon urkusäestysulinat joihin en vielä pystyny osallistummaan. Ja tuli taas kotonen olo, ku pääs seuroihin täällä.

Mä oon yksinkertaistanu elämääni viime aikoina. Olin oikeestaan koko viikon ja eellisen viikonlopunki kippeenä, eli tein vaan pakolliset jutut koulussa. Lopun ajasta henkasin kotona käsitöitten, kirjojen, elokuvien, kämppisten ja rottien (kämppiksen lemmikit) ympäröimänä. On ollu niin mukavan lepposta, että taian tehä sitä usseemmin. Ei oo siis ollu mihinkään kiire. Katotaanpas ens viikolla miten käy.