Olin tännään vaihteeks lehtihaastattelussa. Tällä kertaa juttu ei liity mitekää mussiikkiin, vaan muhun ja mun lähimmäisvanhukseen johon siis tutustuin Kokkolan vapaaehtostoiminnan yhistyksen kautta. Olin muutenki menossa sinne tännään käymään, ja sit ne soitti, että saako tulla tekemään juttua meistä sen luo. Se sopi meille molemmille, ja niinpä sinne yhtäkkiä pelmahti kolme ihmistä, toimittaja, kuvaaja ja yhistyksen työntekijä. No, muuten meni hyvin, paitsi kun siinä oli niin paljo porukkaa, niin tuntu että sitä mun kaveria vähä jännitti, eikä saanu oikein suunvuorookaan. No, sitte se kuvvaaja vielä otti varmaan 50 kuvvaa ja kesti ainaki vartin. On kuulemma sitte helepompi valita hyvä kuva.

Toinen jännä juttu on, että sain eilen uuet silmälasit. Ne on tosi hienot, ainaki mun mielestä. Semmoset melkein mustat eestä, mutta reunoista ja sisältä vaaleenvihreet. Laitan kuvan sitte, ku saan tuotua konneen koululle. Meillä kun ei oo vieläkään nettiä kotona, kun ei oo saatu aikaseks hommata.

Nyt taijan lähtee kaupan kautta kottiin. Illalla aateltiin vielä pittää virsikerhon kokkoontumínen. Sitä kerhoo suunniteltiin jo syksystä asti, mutta me ei silti olla päästy laulamaan ku vasta kerran. No, tännään ainaki laulan vaikka yksin jos ei muut jaksa.