Nyt sitä ollaan taas koulussa. Ihan kivvaa on, vaikka näinki viime yönä painajaista, että piti ison salillisen koulukavereita keskellä soittaa sellolla G-duuriasteikko. En osannu. Ja kyllä hävetti. Semmosta tää välillä on, ku pittää pistää ittesä likkoon suunnilleen joka päivä ja tehä jännittäviä ja vaikeita asioita. Mutta on se kivvaaki. Enkai mä täällä muuten ois.

Vai että ässä. No ekana tullee mieleen mun viha-rakkauskohteeni Anselmi, elikkäs

Sello. Se on niin ihana, mutta samalla tuskasen vaikee. Taas meni tännään käet kippeeks, ku soitin. En siis soittanu rennosti. Ehkä vielä jonnain päivänä mun aivoissa naksahtaa ja tajuan sen niksin, millä pystyy soittamaan höyhenenkeveästi.

Suvi on semmonen tosi hyvä ystävä, vähä niinku varasisko. Oltiin just reissussa, mutta ei silti hermostuttu toisiiimme, ainakaa pahasti.

Suklaa, edellisen kirjotukseni otsikko. Oon siihen koukussa, vaikka välillä yritän olla lakossa, niinku viime kuussa. Mutta oon mä vähentäny, en ennää ostele joka viikko levyllisiä.

Suloinen. Semmonen oli esim meiän koira Siru pienenä. On se kyllä vieläki, vaikka on jo vanha.

Siunaus on hyvä toivotus esim. matkalle lähteville, tai ihan kaikille.

Saarijärvenkantele eli tikkukantele on ihana soitin, varsinki mun oma, kun se helisee niin jännästi.

Sukulaisista tykkään kovasti, ja niitä on aina hauska nähä. Varsinki vaihtarisiskoo, jota ei oo parriin kuukauteen nähnykään. (Päästään muuten ilmaseks sinne Evan ja Pekan konserttiin! Me tullaan äitin ja Hipsun kans Kisikseltä suoraan, ja mennään sit Kokkolaan yöks. Aamulla ehkä meen linkulla, jos ei äiti sitte vielä halua tulla Kaustiselle. Meillä on torstai ja perjantai Kajaanissa harkkoja joista Hipsu mennee Nurmekseen ja mä Kisikselle. Oho, eksyin vähä aiheesta!)

Sekava on hyvä sana kun yrittää kuvailla mun pään sisäistä toimintaa välillä. Mutta muistin siis vielä yhen asian, että meille tullee kylppäriremontti. ´Sieltä on tippunu ainaki parikyt laattaa seinästä, ja lattiassa on kolo. Lomalla siellä oli patteri kuivaamassa seinää, ja tänä aamuna kävi mies mittaamassa kosteuden. Ei kuulemma oo hometta. Ne rakenteet vaan ei oo kunnossa. Eli korjata pittää. No, vessassa onneks voi käyä ainaki vielä, suihkussa käyn vaihtelevasti uimahallissa, urheilutalolla tai kavereitten luona.

No nyt lähen pois koululta. On täällä taas tännään tullu jo oltua. Suklaata on muuten säästetty, että elä hättäile, Ulla!