Eilen oli kiva päivä. Jossain välissä ei tuntunu siltä, mutta illalla taas tuntu. Aamulla menin mun vanhuskaverin luona käymään, ja menin jo puol kymmeneltä kun piti olla sellotunti yheltätoista. Sitte mun ope soitti, että sen auto oli hajonnu, ja siirrettiin tunti tälle päivälle. Joten meninki sitte kirjastoon, ja syömään. Sitte juttelin kanteleopen kanssa ja harjottelin, olin netissä ja harjottelin lissää. Siinä meniki koko päivä, ja lopulta illalla kuuen jälkeen olin lähössä kottiin. Olin jo aika väsyny ja nälkänen, ja vähä rauhattomassa mielentilassa, eikä tehny millään mieli mennä kottiin. Polin sitten kirkon viertä, ku tajusin, että siellähän on keskiviikkosin hiljasuuen ilta. Menin kattomaan, ja se oli just kuuesta seittemään! Oli oikein mahtavaa. Siellä oli iltahartaus, ja sitte oli vielä iltapallaa lähetyssopessa. Niin että tuli hengellisesti ja ruumiillisesti ravituks.

Tännäänki on ollu kivvaa, taian saaha tänä vuonna kolme eri sello-opee, ku Olli ja Ritu jakkaa mun sivuainetunnit, ja sitte meen vielä yhen amk-opiskelijan pedioppilaaks, ku se tarttee semmosen, joka jo jottain ossaa. On semmosia kumminki ihan erilaista opettaa.

Täällä on tosi kova tuuli, mutta se on oikeestaan hauskaa, ilma on jotenki tosi raikasta ja tuntuu, että oma elämäki tuulettuu ja uusiutuu sopivasti uuen kouluvuojen aluks.